مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 13:052021-12-24سياسي

«حسن ایرلو»؛ سفیری شجاع، در کنار ملت یمن


سفیر یمن در ایران درباره ویژگی های شخصیتی و کاری مرحوم ایرلو گفت: او شجاع، عمل گرا، بخشنده، فداکار و صبور بود، من هیچ گاه او را در حال ناراحتی و اعتراض کردن ندیدم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران نزد دولت نجات ملی یمن بامداد روز سه شنبه 30 آذر ماه در اثر ابتلا به کرونا  به برادران شهیدش پیوست.

شهید ایرلو از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی بود که براساس گفته سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در محل ماموریت خود به را تبریک و تسلیت گفتند و کارنامه افتخار آمیز وی را مجموعه ای از مجاهدات سیاسی و تلاشهای دیپلوماسی و تحرک اجتماعی خواندند.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای به همین مناسبت گفت وگویی با ابراهیم محمد الدیلمی، سفیر یمن در ایران، درباره ویژگی های شخصیتی و کاری مرحوم حسن ایرلو داشته که در ادامه آمده است: رهبر انقلاب در پیام تسلیت شان، آقای ایرلو را سفیری مجاهد و کارآمد خطاب کردند.

با توجه به سابقه همکاری و آشنایی شما با سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن درباره ویژگی های شخصیتی و کاری وی بفرمایید.

رهبر انقلاب در پیام تسلیتشان به مناسبت درگذشت آقای حسن ایرلو، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور یمن، درگذشت غم انگیز او را شهادت گونه توصیف کردند و فرمودند حاج ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حسن ایرلو»؛ سفیری شجاع، در کنار ملت یمن

«حسن ایرلو»؛ سفیری شجاع، در کنار ملت یمن