مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 14:152021-12-24سياسي

علت حادثه قطار کرج-تهران از نظر چمران


تهران به دلیل نخریدن واگن مترو و بی توجهی طی چهار سال قبل به این نوع خرید ها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مهدی چمران در نشست منتخبان شورای عالی استان ها در مشهد افزود: بودجه 1401 را دولت جدید تدوین کرده، اما تفکر انقلابی دولت جدید در آن لحاظ نشده است.

او اضافه کرد: لایحه بودجه را در خصوص شوراها، مطالعه کردیم و موارد و نقد های متعددی را به ریاست مجلس و کمیسیون های مختلف فرستاده ایم، بسیاری از موارد بار مالی هم ندارد و باید حذف شود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال یک سوم مالیات بر ارزش افزوده را در اختیار وزارت کشور گذاشته اند که مثلا ماشین آلات بخرند و به شهرداری ها بدهند، مگر خود شهرداری ها نمی توانند این ها را بخرند و لازم است قیم داشته باشند؟ رییس سابق شورای عالی استان ها گفت: اگر قرار است این خرید ها را جمعی انجام دهند، شورایاری استان ها می توانند این خرید ها را انجام دهند، نظیر این موارد و این تفکر قبلا در بودجه آمده بود و ما قبلا آن را در مجلس حذف کردیم و البته یک سال هم در بودجه قرار گرفت.

چمران ادامه داد: برخی شهر های کوچک این گونه فکر می کنند که به شهر های بزرگ در بودجه توجه زیادی شده که این طور نیست و انتظار است در توزیع بودجه به عدالت رفتار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت حادثه قطار کرج-تهران از نظر چمران

علت حادثه قطار کرج-تهران از نظر چمران