مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 14:302021-12-24اقتصادي

ذخیره سازی کالاهای استراتژیک در البرز از روند مطلوبی برخوردار است


دبیر قرارگاه امنیت غذایی البرز گفت: در حال حاضر از نظر تأمین نهاده ها و کالاهای اساسی در استان مشکلی نداریم و به اندازه کافی ذخیره و تأمین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، عبدالرضا روشن نژاد در نشست قرارگاه امنیت غذایی که با دستور کار بررسی تأمین و ذخیره سازی کالاهای استراتژیک برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه به مصوبات جلسه پیشین قرارگاه در حوزه نظارت و بازرسی و اقدامات انجام شده، در راستای قانون انتزاع در حوزه سازماندهی منابع، تشکیلات و ساختار مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی و استقرار نیروهای بازرسی در محل مؤسسه تحقیقات علوم دامی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر از نظر تأمین نهاده ها و کالاهای اساسی در استان مشکلی نداریم و به اندازه کافی ذخیره و تأمین شده است، در خصوص ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان تصریح کرد: برای مرغ مازاد داخلی و خارج از استان به صورت هفتگی مجوز ذخیره سازی اخذ شده است و دستگاه های ذیربط مکلف شده اند با توجه به نیاز و ظرفیت های موجود استان در تأمین و ذخیره سازی کالاهای اساسی به طور مستمر اقدام نمایند.

دبیر قرارگاه امنیت غذایی البرز با بیان اینکه لازم است تمامی فرآیندها در چرخه زنجیره تأمین احصاء و بررسی شود که هر دستگاه چه اقدامی انجام داده است؛ افزود: نباید کار رها شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی کالاهای استراتژیک در البرز از روند مطلوبی برخوردار است

ذخیره سازی کالاهای استراتژیک در البرز از روند مطلوبی برخوردار است