مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 15:502021-12-24اجتماعي

تداوم بارش ها در البرز/ یخبندان در راه است


تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در منطقه البرز مرکزی است که بارش های آن به صورت ساعتی و پراکنده تا شنبه ادامه خواهد داشت.

- آرش بهارونداحمدی در گفت وگو با به پیش بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه ناپایدار بارشی و سرد در منطقه البرز مرکزی است که بارش های آن به صورت ساعتی و پراکنده تا فردا شنبه ادامه خواهد داشت که به موجب آن بارش ساعتی برف در ارتفاعات و جاده های کوهستانی و نیز در بعضی ساعات در دشت البرز مرکزی و شهرهای استان نیز مورد انتظار است.

وی بیان کرد: پس از خروج سامانه بارشی از البرز کاهش محسوس دما در حدود 5 تا 10 درجه سانتیگراد به ویژه برای صبح یکشنبه یخبندان فراگیر در تمام استان خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش خفیف برف و باران و روند کاهش دما بوده و کیفیت هوا قابل قبول است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان 10 درجه سانتی گراد و کمترین دمای هوا 2 درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد 5 متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره های هواشناسی فردا آسمان البرز اوایل وقت نیمه ابری تا ابری هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش ها در البرز/ یخبندان در راه است

تداوم بارش ها در البرز/ یخبندان در راه است