مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 16:452021-12-24سياسي

بی توجهی به آمایش سرزمینی عامل برخی از مشکلات آبی در مناطق کویری است


نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس گفت: متأسفانه در حوزه صنایع به آمایش سرزمین توجه نشده و این درحالی است که صنایع آب بر همچون فولاد و صنایع معدنی در مناطق کویری ایجاد شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از خانه ملت،حسین بامیری با اشاره به مشکل کمبود آب در کشور گفت: یکی از مشکلات ما در حوزه مصرف آب عدم توجه به آمایش سرزمینی و استانی در حوزه صنایع است.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس تصریح کرد: هر صنعت باید با توجه به ظرفیت های استان ها در منطقه مورد نظر ایجاد و راه اندازی شود و به عنوان مثال صنایع آب بر باید در مناطق ساحلی شمال یا جنوب و یا زاگرس که دارای منابع آبی احداث شود.

وی اظهار داشت: متأسفانه در حوزه صنایع به آمایش سرزمین توجه نشده است و این درحالی است که  صنایع آب بر همچون فولاد و صنایع معدنی در مناطق کویری ایجاد شده اند و آب شیرینی که برای شرب تخصیص یافته در این صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

بامیری خاطرنشان کرد: باید در برنامه های وزارت نیرو در بحث مصرف آب بازنگری شود و شیوه های سال های قبل در این خصوص تغییر کند.

نماینده مردم لردگان در مجلس یادآورشد: یکی از مشکلات ما در حوزه مصرف آب عدم توجه به آمایش سرزمین در حوزه صنایع است که صنایع آب بر در مناطق کویری ایجاد شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به آمایش سرزمینی عامل برخی از مشکلات آبی در مناطق کویری است

بی توجهی به آمایش سرزمینی عامل برخی از مشکلات آبی در مناطق کویری است