مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 16:552021-12-24اجتماعي

امدادرسانی به خودروهای گرفتار در کولاک در تکاب توسط هلال احمر


مدیرعامل هلال احمر استان آذربایجان غربی از رهاسازی 10 خودرو گرفتار در برف و کولاک، توسط پایگاه امدادو نجات جاده ای مایین بلاغ هلال احمر تکاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی امیر جعفرزاده با اشاره به بارش برف و کولاک و گرفتار شدن خودروها اظهار داشت:  طی روز گذشته برابر اعلام مردمی در تماس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، از وجود کولاک در محور تکاب به مایین بلاغ و گرفتار شدن خودروها، بعد از هماهنگی های انجام شده بلافاصله تیم امدادونجات پایگاه بین شهری مایین بلاغ هلال احمر شهرستان تکاب ، جهت امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک اعزام شدند.

وی ادامه داد: تیم امدادونجات پایگاه بین شهری هلال احمر تکاب بعد از رهاسازی  10 دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک و اقدامات امدادی از قبیل بستن زنجیرچرخ و.

به تعداد 22 نفر باز سرنشینان این خودروها امدادرسانی کردند.

مدیرعامل استان آذربایجان غربی در ادامه افزود: بنابر اظهارات مسئول پایگاه امدادو نجات جاده ای مایین بلاغ هلال احمر تکاب، درحال حاضر محور اعلامی به دلیل نمک پاشی توسط عوامل راهداری در وضعیت عادی قرار دارد و ترافیک در آن روان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به خودروهای گرفتار در کولاک در تکاب توسط هلال احمر

امدادرسانی به خودروهای گرفتار در کولاک در تکاب توسط هلال احمر