مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 17:052021-12-24حوادث

کوهنورد سقوط کرده از قله کوه کینو نجات یافت


رییس جمعیت هلال احمر اندیکا از تلاش 7 ساعته نجاتگران این جمعیت برای دستیابی و انتقال یک جوان 30 ساله از یخچال کوه کینو با همکاری اعضای هیئت کوهنوردی خبر داد.

- گفت: صبح امروز خبری مبنی بر سقوط یک جوان 30 ساله کوهنورد از کوه کینو منطقه تاراز شهرستان اندیکا به پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر رسیده که بلافاصله یک تیم عملیات تخصصی نجات در کوهستان به منطقه اعزام شد.

وی ضمن تشریح این عملیات امداد و نجات بیان کرد: با حضور نجات گران این جمعیت و شناسایی محل دقیق سقوط، عملیات نجات آغاز و با توجه به شرایط نامساعد جوی پس از 7 ساعت تلاش طاقت فرسا و بی وقفه، دستیابی به مصدوم در قسمت بالای یخچال کوه کینو میسر شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا افزود: پس از انجام کمک های اولیه و پیش بیمارستانی، عملیات نجات با انتقال این مصدوم به پایین کوه و با همکاری اعضای هیئت کوهنوردی ادامه یافت.

وی در ادامه بیان کرد: سرانجام مهدی احمدیان پس از انتقال به پایین کوه و با توجه به مصدومیت از نواحی سر، کتف، آرنج، ساق و مچ پا به مرکز درمانی اعزام شد.

نوروزی به کوهنوردان توصیه کرد که علاوه بر توجه به شرایط جوی قبل از صعود به قله، نسبت به بررسی تجهیزات ایمنی خود نیز اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهنورد سقوط کرده از قله کوه کینو نجات یافت

کوهنورد سقوط کرده از قله کوه کینو نجات یافت