مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 17:152021-12-24ورزشي

روی گنج خوابیده ایم و پول نداریم/استقلال به طالب 10میلیارد می داد


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: روی گنج خوابیده ایم ولی 11 هفته است که پول نداریم، نمی شود یک مرد 6 ماه پول برای خانواده اش نبرد.

- ، علیرضا منصوریان شامگاه جمعه پس از تساوی خارج از خانه تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: من تجربه دربی فوتبال خوزستان را نداشتم اما این افتخار را دارم که امسال در دربی خوزستان که معدن فوتبال است، حضور داشته باشم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان افزود: دو تیم به دو دلیل با کیفیت بازی می کردند؛ زیرا تفکرات ما به گروه نکونام می خورد و اینکه دو تیم فوتبال فیزیکی بازی می کردند و ما هم می دانستیم که یک اشتباه می تواند آخرین اشتباه ما باشد.

وی ادامه داد: نمی دانم به چه کسی تبریک بگویم، چون شکل فولاد در 15 سال گذشته تغییر کرده و تبدیل به شخصیت پایدار شده از امکانات ورزشی گرفته تا سه استادیوم دست به نقدی که دارند و باید دست کسی که این امکانات را فراهم کرده بوسید.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: هر مدیری که به فولاد آمده، پشت سر این ایده مانده است ولی طبق بند و تبصره ای که قانون بی خودی است، کسی به نفتِ طفلکی نمی تواند کمک کند.

منصوریان یادآور شد: چندین بار با مسئولان پالایش و پخش نفت که از دوستان من هستند، جلسه برگزار کرده ام که یکسری قوانین که مثل کِش در دست و پای مسئولان باقی مانده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روی گنج خوابیده ایم و پول نداریم/استقلال به طالب 10میلیارد می داد

روی گنج خوابیده ایم و پول نداریم/استقلال به طالب 10میلیارد می داد