مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 18:552021-12-24حوادث

قاتل مرد 51 ساله دیشموکی دستگیر شد


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از قتل مردی 51 ساله و دستگیری قاتل کمتر از 24 ساعت در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج  سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزییات این خبر اظهار داشت: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع  قتل در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه، بلافاصله ماموران انتظامی آن فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد مقتول شخصی حدوداً 51 ساله که بر اثر اصابت گلوله ناشی از شلیک اسلحه به سر و گردن به قتل رسیده است.

مصطفایی تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی و همراهی با مقام قضایی، جسد مقتول را برای معاینات تخصصی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: تیمی از کارشناسان پلیس آگاهی به سرپرستی رییس پلیس آگاهی استان و اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان های کهگیلویه  و گچساران به محل اعزام، با انجام تحقیقات گسترده میدانی به 5 نفر مظنون و کمتر از  24 ساعت آنان را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

   فرمانده انتظامی استان گفت: متهم به قتل جوانی 28 ساله می باشد که در بازجویی های اولیه انگیزه خود از وقوع قتل را اختلاف قبلی عنوان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل مرد 51 ساله دیشموکی دستگیر شد

قاتل مرد 51 ساله دیشموکی دستگیر شد