مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 19:552021-12-24سياسي

بازارچه ملوانی هرمز افتتاح شد/ استاندار هرمزگان: مکلف به پیشرفت توأم با عدالت هستیم


استاندار هرمزگان در افتتاح بازارچه ملوانی هرمز گفت: مکلف و موظف هستیم پیشرفت توأم با عدالت مدنظر و مورد تاکید مقام معظم رهبری را در جزیره هرمز محقق کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی امروز جمعه سوم دیماه در آیین افتتاح بازارچه ملوانی جزیره هرمز، عنوان کرد: مردم جزیره هرمز، شهدای بسیاری را در راه دفاع از ایران اسلامی تقدیم نموده اند و ما وظیفه داریم به این مردم بزرگوار ادای دین کنیم.

وی با اشاره به دستور و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص توجه ویژه به مردم هرمز و تلاش در جهت پیشرفت این جزیره، ادامه داد: برای ما تکلیف است که در راه تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

  استاندار هرمزگان به برگزاری جلسات ویژه برای پیگیری و بررسی مسائل جزیره هرمز اشاره کرد و افزود: حتما مسائل جزیره هرمز را بسیار بیشتر پیگیری خواهیم کرد و توسعه تجارت از جمله ته لنجی، صیادی، گردشگری و ایجاد زیرساخت های شهری مناسب در این جزیره در دستور کار است.

وی تاکید کرد: تلفیقی از  گردشگری و تجارت در قالب بازارچه های تجاری و گردشگری مد نظر جدی قرار گیرد تا به رونق اقتصادی و توسعه منطقه بیانجامد.

دوستی تصریح کرد: پیشرفت توأم با عدالت مدنظر و مورد تاکید مقام معظم رهبری باید در جزیره هرمز تحقق یابد و مردم هرمز باید در پیشرفت این ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه ملوانی هرمز افتتاح شد/ استاندار هرمزگان: مکلف به پیشرفت توأم با عدالت هستیم

بازارچه ملوانی هرمز افتتاح شد/ استاندار هرمزگان: مکلف به پیشرفت توأم با عدالت هستیم