مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 21:402021-12-24پزشكي

تنها 7 درصد جمعیت هدف خوزستان نوبت سوم واکسن را دریافت کرده اند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به انتشار سریع اُمیکرون در جهان، گفت: تنها 7 درصد جمعیت هدف در استان خوزستان نوبت سوم واکسن را دریافت کرده اند.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به انتشار سریع اُمیکرون در جهان، گفت: تنها 7 درصد جمعیت هدف در استان خوزستان نوبت سوم واکسن را دریافت کرده اند.

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: کرونا بار دیگر به سرعت در جهان در حال انتشار است و اروپا، آمریکا و کشورهای زیادی درگیر موج جدید ناشی از سویه اُمیکرون شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: گرچه هنوز ایران و خوزستان در شرایط خوبی قرار دارند به گونه ای که تعداد مبتلایان و موارد بستری به حداقل موارد از زمان شیوع کرونا تاکنون رسیده است اما نمی توانیم هیچ ویروسی را پشت مرزها نگه داریم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازشناسایی موارد اُمیکرون در کشور، گفت: واکسیناسیون، استفاده از ماسک، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی ها شرط پیشگیری از ابتلا و خیز موج جدید بیماری است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان خوزستان بیان کرد: در خوزستان تاکنون بیش از 5 میلیون و 700 هزار دوز واکسن تزریق شده است بنابراین بیش از 82 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 7 درصد جمعیت هدف خوزستان نوبت سوم واکسن را دریافت کرده اند

تنها 7 درصد جمعیت هدف خوزستان نوبت سوم واکسن را دریافت کرده اند