مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 04:002021-12-25اجتماعي

دولت مادران دارای سه فرزند را بیمه می کند


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس گفت: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، دولت مکلف شده است با تقویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، - روستاییان و عشایر نسبت به بیمه مادران خانه دار دارای سه فرزند اقدام کند.

زهرا یقطین در جلسه با رییس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس، بر شناسایی زنان و خانوارهای واجد شرایط در نقاط مختلف استان به منظور پوشش بیمه ای صندوق عشایری و روستایی تاکید و اظهار کرد: همه افراد جامعه به خصوص زنانی که تحت پوشش هیچ بیمه و هیچ نهاد حمایتی نیستند یقیناً در اولویت پوشش بیمه صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری قرار خواهند گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، یقطین ادامه داد: امیدواریم در خصوص اضافه شدن بیمه درمانی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تصمیمات مهمی اتخاذ گردد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس با اشاره به گلایه و انتقاد متقاضیان از عدم پوشش درمانی این صندوق، گفت: در ماده 21 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، دولت مکلف شده است در راستای اجرای بند (ب) ماده (103) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، با تقویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نسبت به بیمه مادران خانه دار دارای سه فرزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مادران دارای سه فرزند را بیمه می کند

دولت مادران دارای سه فرزند را بیمه می کند