مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 04:402021-12-25اقتصادي

ثبات در تولید کالاهای اساسی کشاورزی/ هیچ مشکلی در بازار نخواهیم داشت


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به ذخایر نهاده های دامی و ثبات در تولید کالاهای اساسی، هیچ مشکلی در بازار نخواهیم داشت و همه نیروها باید نظارت و مقابله با هرگونه اخلال در روند طبیعی بازار را در دستور کار قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: وجود وظایف متعدد در قرارگاه امنیت غذایی سبب شده تا تمامی نیروهای این سازمان با همتی مضاعف برای تولید و نظارت در بازار وارد میدان شوند.

خمسه افزود: تشدید نظارت ها بر بازار، سرکشی پی در پی از تمامی واحد های تولیدی دام و طیور و مقابله با هرگونه احتکار تنها بخشی از فعالیت های مضاعف این سازمان است.

وی اضافه کرد: با توجه به ذخایر نهاده های دامی و ثبات در تولید کالاهای اساسی، هیچ مشکلی در بازار نخواهیم داشت و همه نیروها باید نظارت و مقابله با هرگونه اخلال در روند طبیعی بازار را در دستور کار قرار دهند.

خمسه بر اهمیت دامدار کارت اشاره کرد و گفت: بانک های کشاورزی تا سه تا چهار روز آینده شیفت بعدازظهر نیز فعالیت دارند که دامدار کارت ها را به بهره برداران تحویل دهند و این مهم باید در شهرستان ها پیگیری شود.

این مسؤول بر برگزاری قرارگاه امنیت غذایی در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: تمامی مدیران جهاد کشاورزی در شهرستان ها از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات در تولید کالاهای اساسی کشاورزی/ هیچ مشکلی در بازار نخواهیم داشت

ثبات در تولید کالاهای اساسی کشاورزی/ هیچ مشکلی در بازار نخواهیم داشت