مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 04:402021-12-25اقتصادي

ضرورت توجه به رونق تولید و صادرات فرش دستباف


رییس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز گفت: باید با حمایت های دولت در جهت رونق تولید و صادرات فرش دستباف گام های بلندی برداشت.

- احد عظیم زاده در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی گفت: قول می دهم در تبریز و آذربایجان شرقی سرمایه گذاری کرده و در بهبود وضعیت بیکاری و تقویت اقتصادی استان هر چه در توان داشته باشم، به کار ببرم.

این کارآفرین و صادر کننده نمونه کشور با اشاره به حمایت دولت از سرمایه گذاری و رفع مشکلات و موانع پیرامون مسائل اقتصادی افزود: آمادگی دارم تا در بخش های مختلف اقتصادی و در کنار آن در هنر صنعت فرش دستباف سرمایه گذاری کنم.

وی با اشاره به ظرفیت های بالقوه استان و لزوم بهره مندی از فرصت ها و حمایت های ایجاد شده توسط دولت ادامه داد: در چند ماه آینده سرمایه گذاری خود را در شهر تبریز آغاز خواهیم کرد.

عظیم زاده با تاکید بر حل مشکل بیکاری و انجام اقدامات عملی در این خصوص گفت: کار آفرینی و اشتغالزایی موتور محرک رونق اقتصادی بوده و حمایت های بخش های مختلف دولتی بازوان قدرت و پیشران آن است لذا امیدواریم با سرمایه گذاری مناسب در ماه های آینده شاهد کاهش بخشی از بیکاری جوانان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنین در پایان این جلسه عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی نیز با اعلام آمادگی برای حمایت های همه جانبه از سرمایه گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به رونق تولید و صادرات فرش دستباف

ضرورت توجه به رونق تولید و صادرات فرش دستباف