مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 05:102021-12-25اقتصادي

فعالیت پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان با وجود ویروس کرونا


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان با وجود شیوع ویروس کرونا از پایانه های فعال کشور بودند بطوری که سال گذشته افزون بریک میلیون و ششصد هزار تن کالا از طریق این پایانه در استان جابجا شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان با وجود شیوع ویروس کرونا از پایانه های فعال کشور بودند بطوری که سال گذشته افزون بریک میلیون و ششصد هزار تن کالا از طریق این پایانه در استان جابجا شد.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا افزود: عملکرد پایانه مرزی میلک 636 هزارو 888 تن است که نسبت به سال قبل 19 درصد کاهش داشته است اما عملکرد پایانه مرزی میرجاوه یک میلیون و12 هزار و560 تن است که نسبت به سال قبل، 101 درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: پایانه های مسافری سیستان و بلوچستان نیز در این مدت با وجود همه مشکلات از جمله کاهش 50 درصدی مسافر و ضرر وارده به فعالان این حوزه بدون وقفه در خدمت مردم استان بوده است.

کرد با بیان اینکه در 62 شرکت فعال و سه پایانه مسافری 2 هزار و 327 نفر راننده فعال هستند تصریح کرد: در بحث ایمنی و ترافیک در هشت ماهه امسال یک هزار و 330 فقره تصادف داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان با وجود ویروس کرونا

فعالیت پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان با وجود ویروس کرونا