مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 05:352021-12-25بين الملل

افزایش بی اعتمادی به ارتش؛ مردم آمریکا احساس شکست می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این خبر را پایگاه تحلیلی ریسپانسیبل اسنیت کرفت وابسته به اندیشکده آمریکایی کویینسی منتشر کرده و نوشت: - افزایش بی اعتمادی به ارتش؛ مردم آمریکا احساس شکست می کنند ارتش، قابل اعتمادترین نهاد در ایالات متحده محسوب می شد، اما اکنون 55 درصد مردم آمریکا به ارتش اعتماد ندارند و احساس خیانت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این خبر را پایگاه تحلیلی ریسپانسیبل اسنیت کرفت وابسته به اندیشکده آمریکایی کویینسی منتشر کرده و نوشت: نتایج یک نظرسنجی جدید که توسط یک سازمان مطرح محافظه کار از حزب جمهوری خواه صورت گرفته، نشان می دهد که اعتماد آمریکایی ها به آنچه که پیشتر قابل اعتمادترین نهاد به شمار می رفت، یعنی ارتش، به شدت کاهش یافته و به کمتر از 50 درصد رسیده است.

طبق نتایج نظرسنجی بنیاد و موسسه ریاست جمهوری رونالد ریگان، تنها 45 درصد از آمریکایی های شرکت کننده در نظرسنجی اعتماد زیادی به ارتش دارند و این در حالی است که این رقم دو سال پیش 70 درصد و 9 ماه پیش در ماه مارس 56 درصد بود.

ریچارد زاخیم، مدیر اجرایی این بنیاد، با اشاره به اینکه نتایج نظرسنجی به دلایل کاهش اعتماد آمریکایی ها به ارتش در این روز ها اشاره ای ندارد، گفت اتفاقاتی مانند رویداد های پس از قتل جورج فلوید توسط نیرو های پلیس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بی اعتمادی به ارتش؛ مردم آمریکا احساس شکست می کنند

افزایش بی اعتمادی به ارتش؛ مردم آمریکا احساس شکست می کنند