مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 06:102021-12-25حوادث

تصادف 4 وسیله ای در بزرگراه شهید چمران+ جزییات


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور از وقوع یک فقره تصادف 4 وسیله ای در بزرگراه شهید چمران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، پلیس راهور پایتخت از وقوع یک فقره تصادف چهار وسیله ای به دلیل عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو و خسارت به سه خودروی دیگر در محدوده بزرگراه چمران خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: مقارن ساعت 7 صبح امروز درمسیر شمال به جنوب بزرگراه چمران، قبل از حکیم یک فقره تصادف چهار وسیله ای بین پژو و سه وسیله دیگر به پلیس اطلاع داده و بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 23 پلیس راهور فاتب در محل حاضر شده و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند.

 وی با بیان اینکه با تلاش تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه خودروهای تصادفی به موقع کنار کشیده و محل ایمن سازی و پاکسازی شد درخصوص علت تصادف اظهار داشت: در بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی علل اصلی این حادثه بوده است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب از همه رانندگان خواست تا حین رانندگی فاصله طولی را با خودروی جلویی_ به میزانی که اطمینان حاصل نمایند که اگر آن خودرو ترمز کرده و یا ناگهان متوقف شود تصادفی روی نمی دهد_ رعایت کرده و تمام توجه و حواس خود را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف 4 وسیله ای در بزرگراه شهید چمران+ جزییات

تصادف 4 وسیله ای در بزرگراه شهید چمران+ جزییات