مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 06:152021-12-25سياسي

بخش خصوصی از افزایش 60 درصدی مالیات در لایحه بودجه 1401 نگران است


عضو هیات رییسه اتاق ایران ضمن ابراز نگرانی از پیش بینی افزایش بیش از 60 درصدی درآمدهای مالیاتی دولت در لایحه بودجه سال آینده و احتمال تشدید فشار بر بخش خصوصی، - ایسنا/کرمانشاه عضو هیات رییسه اتاق ایران ضمن ابراز نگرانی از پیش بینی افزایش بیش از 60 درصدی درآمدهای مالیاتی دولت در لایحه بودجه سال آینده و احتمال تشدید فشار بر بخش خصوصی، گفت: کسری بودجه برای سال آینده چندان بعید نیست.

کیوان کاشفی در گفت و گو با ایسنا، ضمن ارزیابی از وضعیت لایحه بودجه سال 1401 که از سوی دولت به مجلس ارائه شده، افزود: یکی از ویژگی های بودجه سال آینده آن است که دو سناریو رفع تحریم ها و یا تداوم تحریم در آن دیده شده است.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد دولت در لایحه بودجه 1041 نیم نگاهی به مذاکرات وین و احیا برجام داشته، خاطرنشان کرد: در سناریوی رفع تحریم ها دولت امیدوار است حداقل در نیمسال دوم سال تقویت منابع ارزی را با ایجاد گشایش در فضای سیاسی و اقتصادی داشته باشد.

البته باید دید که این دو سناریو به چه شیوه در مجلس شورای اسلامی تصویب نهایی خواهد شد.

کاشفی یکی دیگر از ویژگی های بودجه سال آینده را عدم صرفه جویی در هزینه های جاری و بودجه نهادهای مختلف اعلام و خاطرنشان کرد: با این روند احتمال کسری بودجه در سال آینده خصوصا اگر توفیقی در زمینه رفع تحریم ها ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی از افزایش 60 درصدی مالیات در لایحه بودجه 1401 نگران است

بخش خصوصی از افزایش 60 درصدی مالیات در لایحه بودجه 1401 نگران است