مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 06:152021-12-25حوادث

امدادرسانی آتش نشانان سمنانی در 96 حادثه و آتش سوزی


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از انجام عملیات آتش نشانان سمنانی در 96 مورد حادثه و آتش سوزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شهرداری سمنان، سعید اسماعیل پور، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: در نهمین ماه سال 26 مورد آتش سوزی و 70 مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان به وقوع پیوسته است.

وی گفت: در ماهی که گذشت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به 2120 تماس که با سامانه 125 زده شده، پاسخ داده است که از این میزان تماس با مجموع 47 ساعت و 40 دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات و میانگین سه دقیقه و 53 ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود پایان داده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان عنوان کرد: آتش نشانان 26 مورد حوادث آتش سوزی را در آذرماه 1400 پوشش دادند که از این میزان بیشترین تعداد مربوط به حریق منزل مسکونی و آتش سوزی معابر و ساختمان های متروکه هر کدام با 6 مورد بوده است.

اسماعیل پور گفت: مأموران آتش نشانی شهرستان سمنان در 70 مورد حادثه جداگانه امداد و نجات نیز شرکت داشته و به شهروندان و هم وطنان امدادرسانی کردند و از خطرات ناشی از این حوادث نجات داده اند که بیشترین آمار حوادث (38 مورد) مربوط به محبوس شدن افراد در آسانسور و اماکن و (13 مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی آتش نشانان سمنانی در 96 حادثه و آتش سوزی

امدادرسانی آتش نشانان سمنانی در 96 حادثه و آتش سوزی