مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 06:352021-12-25سياسي

تصویرسازی غلط از واقعیت هدف دشمن در جنگ روایت ها است


مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه ای بجنورد با اشاره به جنگ روایت ها و لزوم جهاد تبیین در شرایط کنونی، گفت: راهبرد دشمن در این جنگ تصویرسازیِ غلط از واقعیات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا اشاره به مجاهدت های حضرت زینب کبری (س) بار دیگر موضوع جهاد تبیین را مورد تأکید قرار دادند؛ زیرا حضرت زینب (س) جهاد تبیین و جهاد روایت را راه انداخت و نگذاشت روایت دشمن از حادثه غلبه پیدا کند؛ بلکه کاری کرد که روایت او بر افکار عمومی غلبه یابد.

وی با اشاره به راهبردهای دشمن در جنگ روایت ها و مقابله با آن، ایران را مرکز فرماندهی ملت ها در جنگ اراده ها دانست و افزود: حقیقت این است که امروز در دنیا یک جنگ عظیم و چالش بزرگ برپاست؛ جنگ توپ و تفنگ نیست، اما جنگ اراده ها و عزم ها و سیاست ها و تدبیرهاست؛ ایران در جبهه ای از این جنگ در مرکز فرماندهی قرار دارد که افراد آن جبهه را ملت ها تشکیل می دهند؛ یعنی اتاق فرماندهی یک طرف این جبهه، ایران است.

آزموده با بیان اینکه امروز دشمن، جنگ را به عرصه و صحنه دیگری کشانده است، بیان کرد: هدف دشمن در این جنگ روایت ها تحریفِ حقایق و تضعیف امید و اراده است.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه ای بجنورد راهبرد دشمن در این جنگ را تصویرسازیِ غلط از واقعیات ذکر کرد و گفت: در صحنه این جنگ تصویرسازی غلط از واقعیت ها راهبرد اصلی دشمن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویرسازی غلط از واقعیت هدف دشمن در جنگ روایت ها است

تصویرسازی غلط از واقعیت هدف دشمن در جنگ روایت ها است