مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 07:152021-12-25سياسي

پناهیان: روضه های خانگی از شاخص های معنویت جامعه است


استاد حوزه و دانشگاه در یادواره 18 شهید مجلس روضه فاطمیه قم روضه های خانگی را از مؤثرترین روش های تربیت نفوس و تعالی ایمان و معرفت مردم دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، یادواره 18 شهید روضه فاطمیه که بر اثر حملات هوایی رژیم بعثی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند، در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در این مراسم اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس در ایام فاطمیه اول در مجلس روضه زنانه ای که در خانه ای برپا بوده موشک به این خانه اصابت می کند و 18 نفر از بانوان به همراه 3 جنین به شهادت می رسند.

وی با بیان اینکه روضه خانگی هدف قرار گرفت تا شهید دادن این مجالس هم در تاریخ ثبت شود، گفت: این حادثه دقیقا در روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در شهری اتفاق افتاد که نماد قبر گمشده حضرت زهرا سلام الله علیها در آن قرار دارد و خداوند با شهادت این بانوان خواست نماد تازه ای را در ذهن ما به ثبت برساند.

عضو هیأت امنای دانشگاه هنر با بیان اینکه خداوند اهل ثبت نماد است و محل شهادت این بانوان را نماد شهادت در روضه های خانگی قرار داده است، افزود: خداوند درباره مکان های خاص حرمت های خاصی جدی تر می گیرند و هویت دینی پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان: روضه های خانگی از شاخص های معنویت جامعه است

پناهیان: روضه های خانگی از شاخص های معنویت جامعه است