مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 07:302021-12-25سياسي

کشتی آموزشی بادبانی سودارشین هند وارد بندرعباس شد


با استقبال جانشین منطقه یکم نیروی دریایی ارتش و فرماندهان و پرسنل منطقه یکم امامت کشتی آموزشی بادبانی سودارشین متعلق به نیروی دریایی ارتش هند در اسکله منطقه یکم امامت صبح امروز پهلو گرفت.

- جانشین فرماندهی منطقه یکم نداجا در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور کشتی آموزشی بادبانی سودارشین در منطقه یکم امامت نداجا گفت: حضور کشتی نیروی دریایی ارتش هند نشانه روابط دوستانه و عمیق جمهوری اسلامی ایران و هند است و مراودات نیروی دریایی ارتش ایران و هند سالیان سال است که به خوبی در حال انجام بوده پابرجا مانده و امیدواریم که در آینده نیز این روابط دوستانه بیش از پیش تقویت و افزایش پیدا کند.

ناخدایکم قادر وظیفه افزود: از تأکیدات جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی راهبردی ارتش این است که امنیت منطقه باید به توسط کشورهای دوست و همسایه همین منطقه تامین شود و برای آن نیازی به حضور نیروهای بیگانه خارجی وجود ندارد بلکه کشورهای استکباری با حضورشان در منطقه فقط به رواج ناامنی دامن می زنند و هیچ جایی برای عرض اندام ندارند.

فرمانده کشتی رزمی آموزشی سودارشین نیز در این دیدار از حسن مهمان نوازی فرماندهان نیروی دریایی ارتش و برگزاری مراسم استقبال تشکر کرده و این حضور را نشانه دوستی دیرینه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هند دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی آموزشی بادبانی سودارشین هند وارد بندرعباس شد

کشتی آموزشی بادبانی سودارشین هند وارد بندرعباس شد