مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 07:302021-12-25اقتصادي

افرانت؛ حامی نخستین کنفرانس علمی توسعه مهارت های فردی در کسب وکار


نخستین کنفرانس علمی توسعه مهارت های فردی در کسب و کار با محوریت سندروم مدیریت سقف شیشه ای با عنوان یلدای آموزشی ایران، 3 دیماه در محل مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیخبرگزاری مهر ، افرانت با مأموریت جلب اعتماد، افزایش سطح رضایت و وفاداری مشتریان و خلق آینده ای بهتر برای جامعه با ارائه خدمات و راهکارهای فن آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) متنوع ارزش آفرین برای کسب و کارها در کشور؛ حامی مالی نخستین کنفرانس علمی توسعه مهارت های فردی در کسب و کار با محوریت سندروم مدیریت سقف شیشه ای شد.

در این همایش یک روزه که با حضور اساتید، سخنرانان، استراتژیست های بازاریابی و فروش و جمع کثیری از مدیران بخش های دولتی و خصوصی ایران در حوزه برندهای خاص برگزار شد، فرصتی برای مشتریان خود فراهم نمود تا با حضور در این کنفرانس علمی علاوه بر ارتقا سطح دانش خود در کسب و کار بتوانند تجربیات خود را با متخصصان، فعالان حوزه مدیریت و کسب و کار به اشتراک بگذارند.

افرانت ارایه دهند سرویس ها و خدماتی نظیر دیتاسنتر ابری VDC (متاکلود)، سرور ابری Cloud Server، فضای ذخیره سازی ابری Object Storage، سرویس پشتیبان گیری Backup Services، DNS ابری و سرویس ایمیل سازمانی Enterprise Email و خدمات پرسرعت به سازمان ها و کسب وکارها به عنوان رکن اصلی شبکه ملی اطلاعات و اینترنت کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرانت؛ حامی نخستین کنفرانس علمی توسعه مهارت های فردی در کسب وکار

افرانت؛ حامی نخستین کنفرانس علمی توسعه مهارت های فردی در کسب وکار