مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 07:402021-12-25پزشكي

سنینی که بیشتر گرفتار «اُمیکرون» می شوند/دز سوم واکسیناسیون را جدی بگیرید


در کشورهای اروپایی می دانیم که بیشترین سنی که گرفتار این ویروس می شوند سنین 20 تا 30 سال و افرادی هستند که بالاتر از 60 سال باشند که مورد تهاجم ویروس قرار می گیرند.

- سنینی که بیشتر گرفتار اُمیکرون می شوند/دز سوم واکسیناسیون را جدی بگیرید در کشورهای اروپایی می دانیم که بیشترین سنی که گرفتار این ویروس می شوند سنین 20 تا 30 سال و افرادی هستند که بالاتر از 60 سال باشند که مورد تهاجم ویروس قرار می گیرند.

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا با بیان اینکه این سویه ویروس نسبت به جهش های قبل بیش از 50 برابر جهش یافته و به همین دلیل در مورد رفتار ویروس هنوز خیلی چیزها را نمی دانیم، بر لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی، تزریق دز سوم واکسن و همچنین واکسیناسیون سنین 5 تا 11 سال تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا جماعتی در نشست خبری آنلاین با خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه امیکرون از نظر سرایت زایی نسبت به ویروس دلتا تقریبا سه برابر سرایت زایی بیشتری دارد و حتی وقتی یک نفر مبتلا می شود می تواند ویروس را به 10 نفر دیگر هم انتقال دهد و سرعت تقسیم شدن به دوتا را تقریبا یک و نیم تا دو روز می تواند ادامه دهد و این سبب افزایش قدرت سرایت زایی این جهش می شود، بنابراین این ویروس نسبت به جهش های قبل بیش از 50 برابر جهش پیدا کرده است و این سبب شده است که ما در مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنینی که بیشتر گرفتار «اُمیکرون» می شوند/دز سوم واکسیناسیون را جدی بگیرید

سنینی که بیشتر گرفتار «اُمیکرون» می شوند/دز سوم واکسیناسیون را جدی بگیرید