مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 07:452021-12-25سياسي

شاهرود میزبان 230 برنامه در دهه بصیرت می شود


فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه 230 ویژه برنامه طی دهه بصیرت در شهرستان برگزار می شود، گفت: حماسه 9دی و دومین سالگرد شهید سلیمانی، - ، سرهنگ محمد خوشقدم صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کانون بسیج شاهرود با بیان اینکه در این شهرستان 230 برنامه محوری در هفته بصیرت برگزار می شود، ابراز کرد: این برنامه ها دارای دو محور عمده و اصلی شامل 9 دی و همچنین دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی است.

وی از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه طی دهه بصیرت در شاهرود به همت بسیجیان خبر داد و افزود: 35 برنامه شاخص برای این روزها در نظر گرفته شده که از جمله آنها می توان به اعزام گروه های جهادی به مناطق کمتر برخوردار شهرستان اشاره کرد که در این برنامه بسیج سازندگی نیز مشارکت دارد.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه برگزاری سلسله نشست های مجازی و تولید محتوا در این ایام صورت خواهد گرفت، افزود: برای دهه بصیرت همچنین همایش شهرستانی یادبود دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در حسینیه مدرسه قلعه با برنامه جانبی دیدار با خانواده های شهیدان مدافع حرم شاهرود در روز سیزدهم دیماه 1400 در نظر گرفته شده است.

خوشقدم با بیان اینکه دو همایش شامل علمداران بصیرت، علمدار انقلاب و همچنین چله انقلاب اسلامی در دهه بصیرت در شهرستان شاهرود برگزار می شود، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهرود میزبان 230 برنامه در دهه بصیرت می شود

شاهرود میزبان 230 برنامه در دهه بصیرت می شود