مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 07:452021-12-25بين الملل

خوش چشم: توان موشکی ایران غربی ها را تحت فشار قرار داده است


یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه توان موشکی ایران غربی ها را تحت فشار قرار داده است، گفت: ایران ابزارها و اهرم های فشار زیادی دارد که می تواند این اهرم های فشار را در مذاکرات وارد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سیدمصطفی خوش چشم کارشناس مسائل بین الملل در خصوص فضا، نتایج و حواشی مذاکرات وین، گفته است طرف غربی خودش را آماده کرده بود تا با حداقل هزینه و دریافت بیشترین امتیازها به برجام بازگردد تا از انجام تکلیفش که برداشتن همه تحریم های برجامی و پسابرجامی بود، شانه خالی کند.

او نتیجه استراتژی تیم مذاکراتی را ایفای نقش کنشگری توسط ایران و وادارکردن طرف غربی به واکنش دانسته و گفته است در همان چند روز اول مذاکرات غرب متوجه شد که یا باید در زمین طراحی شده ایران بازی کند یا این که متهم به فرار از مذاکره و دیپلماسی شود.

خوش چشم همچنین معتقد است ابزارهای فشار دیگری برای طرف غربی با رهبری آمریکا باقی نمانده است، یعنی ابزار نظامی اعتبار خودش را از دست داده و تهدیدات آمریکا و اسراییل ایران را مجبور به عقب نشینی نمی کند.

این کارشناس مسائل بین الملل تصریح می کند طرف غربی پس از استفاده از ابزارهای جاروجنجال تبلیغاتی، ایجاد بن بست مذاکراتی و بازی های پلیس خوب و پلیس بدی که توسط اسراییل و سه کشور اروپایی انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش چشم: توان موشکی ایران غربی ها را تحت فشار قرار داده است

خوش چشم: توان موشکی ایران غربی ها را تحت فشار قرار داده است