مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 07:452021-12-25سياسي

قزوین در مواجهه با بحران ها دچار فقر امکانات است


کمبود تجهیزات و نیروی انسانی متخصص و کمبود بودجه از مهم ترین چالش های حوزه مدیریت بحران استان قزوین است.

- قزوین-معاون دادستان قزوین گفت: کمبود تجهیزات و نیروی انسانی متخصص و کمبود بودجه از مهم ترین چالش های حوزه مدیریت بحران استان قزوین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین علی فولیان در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که به ریاست استاندار قزوین در سالن مدیریت بحران برگزار شد بیان کرد: استان قزوین استانی حادثه خیز است و نقاط نا ایمن فراوانی دارد و متأسفانه طی سالیان گذشته ما شاهد وقوع سیل و طغیان رودخانه ها در استان بوده ایم که خسارت های جانی و مالی سنگین و بعضاً جبران ناپذیری را به بار آورد و در برخی از مناطق استان سیل سرمایه های اجتماعی را با خود برد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عامه دادستان مرکز استان قزوین گفت: مقابله هوشمندانه و مؤثر با بحران های ناشی از وقوع حوادث طبیعی و آمادگی همیشگی مدیریت بحران در مقابل حوادث یک ضرورت بوده و از جمله وظایف بدیهی تمام دستگاه های اجرایی و خدماتی عضو ستاد است.

وی ادامه داد: با توجه به شروع فصل سرما و زمستان و آغاز بارش برف و باران، لایروبی رودخانه ها و هوشیاری مدیریت شهری و آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان و به اشتراک گذاشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین در مواجهه با بحران ها دچار فقر امکانات است

قزوین در مواجهه با بحران ها دچار فقر امکانات است