مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 07:552021-12-25اقتصادي

661 واحد صنعتی راکد در اصفهان وجود دارد


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: 661 واحد راکد صنعتی در استان اصفهان وجود دارد که باید برای مشکلات آنها همکاری ویژه صورت گیرد.

- عبدالوهاب سهل آبادی در گفت وگو با از خود نشان دادند، گفت: کمترین تعدیل نیرو در این دوره اتفاق افتاد و صنایع سعی کردند در این شرایط همراه مردم باشند.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان در صنایع مختلف مانند فولاد، سیمان، کاشی و سرامیک، سفال و … دستاوردهای خوبی را داشتیم، افزود: صادرات خوبی را نیز در این زمینه داشتیم اما باید توجه داشت که در استان در زمینه تولید مشکلی وجود ندارد اما در امر صادرات مشکلاتی را داریم.

بخش نامه های روزانه به صادرات آسیب می زند سهل آبادی با اشاره به اینکه صنایع در زمینه صادرات هنوز تکلیف خود را نمی دانند، افزود: برخی از بخش نامه ها و آیین نامه هایی که هر روز اعلام می شود اثرات خوبی را ندارد بلکه بار منفی هم دارد.

وی با بیان اینکه پیدا کردن بازار جهانی در شرایط کنونی برای صنعتگران سخت است، افزود: این بخش نامه ها اغلب بازار را تحت تأثیر قرار می دهد.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه بسیاری از واحدهای راکد صنعتی استان اصفهان را با کمک خانه صنعت، معدن و تجارت استان به چرخه تولید باز گردانده ایم، ابراز داشت: در حال حاضر 661 واحد صنعتی راکد در استان اصفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

661 واحد صنعتی راکد در اصفهان وجود دارد

661 واحد صنعتی راکد در اصفهان وجود دارد