مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 08:152021-12-25سياسي

تقدیر معاون وزیر ارتباطات از توسعه زیرساخت دولت الکترونیک توسط ایرانسل


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح جمعه 3 دی از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400 بازدید کرد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ایرانسل، مهندس علی اصغر انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجری و دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات، با همراهی دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، ضمن بازدید از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400، با آخرین اقدامات ایرانسل در حوزه تحول دیجیتال و توسعه زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات، آشنا شد.

در این بازدید، انصاری با اشاره به استقبال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از عرضه خدمت بازار دیجیتال تبادل API توسط ایرانسل با عنوان یلوهاب (Y’ello Hub) ، خواستار ادامه تعامل برای توسعه این راهکار در راستای اهداف دولت الکترونیک شد.

وی همچنین خواستار گسترش همکاری با بخش های مختلف، برای توسعه کاربردهای اقتصاد دیجیتال و اقتصاد پلتفرمی شد و سلامت هوشمند و کشاورزی هوشمند را از حوزه های مورد توجه در این زمینه برشمرد.

مدیرعامل ایرانسل نیز با بیان این مطلب که حرکت به سمت هوشمندسازی و یکپارچه سازی خدمات گریزناپذیر است، از آمادگی ایرانسل برای سرمایه گذاری و توسعه ظرفیت های زیرساختی در این زمینه خبر داد و همراهی همه دستگاه ها را پیش زمینه الزامی برای تحقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر معاون وزیر ارتباطات از توسعه زیرساخت دولت الکترونیک توسط ایرانسل

تقدیر معاون وزیر ارتباطات از توسعه زیرساخت دولت الکترونیک توسط ایرانسل