مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 08:302021-12-25اجتماعي

ستاد ملی کرونا در حال تصمیم گیری برای واکسیناسیون دانش آموزان زیر 12 سال است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به واکسیناسیون حداکثری معلمان و دانش آموزان استان، گفت: از معلمان و فرهنگیان می خواهیم برای تزریق نوبت سوم واکسن اقدام کنند و ستاد ملی کرونا نیز در حال تصمیم گیری در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان زیر 12 سال هم هست.

- احمد اسکندری نسب در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان، با اشاره به بازگشایی مدارس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با نظر شورای مدرسه در سراسر استان، گفت: هم اکنون مدارس هیچ جای دنیا به واسطه مقابله با شیوع کرونا تعطیل نیست؛ هرچند مدارس دنیا ملزم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش حضوری در تسهیل فرآیند یاددهی - یادگیری اظهار کرد: از اولیای خانه و مدرسه انتظار داریم زمینه حضور دانش آموزان را در مدارس با همکاری و تعامل فراهم کنند.

اسکندری نسب با اشاره به جلوه های ویژه معلمی در دوران کرونا گفت: معلمان بیشترین ساعات کار مفید را دارند و در دوران کرونا با گوشی و تبلت شخصی به دانش آموزان درس زندگی دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: در دوران کرونا، معلمان با وجود مشکلات فراوان، وظیفه تعلیم و تربیت خود را به خوبی انجام دادند تا امر آموزش استمرار داشته باشد و من قدردان این فداکاری ها هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد ملی کرونا در حال تصمیم گیری برای واکسیناسیون دانش آموزان زیر 12 سال است

ستاد ملی کرونا در حال تصمیم گیری برای واکسیناسیون دانش آموزان زیر 12 سال است