مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 08:352021-12-25سياسي

خانه مهر در پردیسان راه اندازی می شود


عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم گفت: خانه مهر که با هدف ایجاد محیطی آرام و بدون تنش برای فرزندانی که والدین آن ها دارای اختلاف یا پرونده طلاق می باشند با حضور مددکار و مشاورین مربوطه راه اندازی می شود تا از این پس بجای تبادل فرزندان برای ملاقات با والدین .

- ایسنا/قم عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم گفت: خانه مهر که با هدف ایجاد محیطی آرام و بدون تنش برای فرزندانی که والدین آن ها دارای اختلاف یا پرونده طلاق می باشند با حضور مددکار و مشاورین مربوطه راه اندازی می شود تا از این پس بجای تبادل فرزندان برای ملاقات با والدین خود در کلانتری ها و مراجع انتظامی در این مراکز اقدام گردد.

نرجس نیازمند در گفت و گو با ایسنا گفت: این مجموعه فرهنگی با همکاری دستگاه های مختلف به سرانجام رسیده است؛ معاونت پیشگیری از جرئم دادگستری از چندماه قبل نسبت به بهره برداری و راه اندازی دو مکان در شهرک پردیسان و منطقه نیروگاه تاکید داشته است.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: پس از بررسی های انجام شده از مکان های مختلف در نهایت مجتمع شهید ربانی برای احداث خانه مهر مورد تایید نهادهای مختلف قرار گرفت و بعد از آغاز کار بهزیستی و نیروی انتظامی نیز بر حسب وظایف خود وارد عمل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه مهر در پردیسان راه اندازی می شود

خانه مهر در پردیسان راه اندازی می شود