مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 08:352021-12-25سياسي

عطر نرگس زارها؛ راوی شجاعت و ایثار غیور مردان خطه کازرون


در تقویم دفاع مقدس، 4 دی ماه، به نام روز کازرون نامگذاری شده است؛ در عملیات کربلای 4، کازرون 80 شهید را در کمتر از 8ساعت تقدیم به وطن کرد همچنین سوم دی ماه نیز سالروز تولد ناصر دیوان کازرونی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، چهارم دی ماه به عنوان روز کازرون و با هدف معرفی توانمندی های شهرستان در بخش های گردشگری و فرهنگی و با محوریت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مبارزات ناصر دیوان کازرونی نام گذاری شده است.

از سمت غرب که از خروجی شیراز حرکت می کنیم، بعد از دشت ارژن و از جاده جدید به سمت کازرون می رویم، 120 کیلومتری شیراز، به سومین شهرستان پر جمعیت استان و پنجمین شهر بزرگ استان فارس، بعد از شیراز، مرودشت، جهرم و فسا، می رسیم.

شهرستان کازرون شامل شهرهای کازرون، جره و بالاده و خشت و کنارتخته است.

شهرستان کازرون به عنوان یک شهرستان تاریخی، مذهبی و انقلابی، از دیرباز مطرح بوده و در مبارزه با استعمار و استکبار، کارنامه خوب و موفقی داشته است.

سوم دی ماه سالروز تولد ناصر دیوان کازرونی و 30 آذرماه روزی است ناصر دیوان کازرونی با لشکر خود در مقابل استعمار انگلیس مقابله کردند و باعث شدند که کازرون به تصرف انگلیس در نیاید و روز 4 دی ماه نیز سالروز عملیات کربلای 4 و روزی است که شهرستان کازرون قریب به 80 شهید در کمتر از هشت ساعت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطر نرگس زارها؛ راوی شجاعت و ایثار غیور مردان خطه کازرون

عطر نرگس زارها؛ راوی شجاعت و ایثار غیور مردان خطه کازرون