مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 08:352021-12-25اجتماعي

ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از روز چهارشنبه


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از صبح روز چهارشنبه یک سامانه بارشی وارد استان شده و موجب بارش برف و باران در مناطق غربی و بخش هایی از جنوب استان می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از صبح روز چهارشنبه یک سامانه بارشی وارد استان شده و موجب بارش برف و باران در مناطق غربی و بخش هایی از جنوب استان می شود.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تا روز سه شنبه جوی پایدار برای تمامی مناطق استان پیش بینی می شود، اما از صبح روز چهارشنبه یک سامانه بارشی وارد استان شده و موجب بارش برف و باران در مناطق غربی و بخش هایی از جنوب استان می شود، همچنین انتظار می رود بارش های ناشی از فعالیت این موج در مناطق کوهرنگ، بخش هایی از اردل و لردگان از شدت بیشتری برخوردار باشد.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر و باتوجه به بررسی های انجام شده سامانه بارشی پیش بینی شده قدرت چندانی ندارد و در مناطق شرقی استان مانند شهرکرد، سامان، بروجن و فارسان بارش ها شدت کمتری خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از روز چهارشنبه

ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از روز چهارشنبه