مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 09:052021-12-25اقتصادي

ورود موفق جهاد دانشگاهی با بهره گیری از نیروهای مجرب در تمام عرصه ها


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یکی از نهادهای عمومی غیردولتی موفق کشور، خدمات قابل تحسین و ارزشمندی در کشور و استان اردبیل ارائه کرده است.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یکی از نهادهای عمومی غیردولتی موفق کشور، خدمات قابل تحسین و ارزشمندی در کشور و استان اردبیل ارائه کرده است.

رامین صادقی در نشست با رییس جهاددانشگاهی، معاونان و تعدادی از فناوران مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی این واحد اظهار کرد: با شنیدن نام جهاد دانشگاهی اولین چیزی که به ذهن خطور می کند پویایی است چرا که این نهاد با بهره گیری از نیروهای مجرب در تمام عرصه ها ورود موفقی داشته است.

وی بر حضور جوانان و پژوهشگران در میدان علم و تحقیق تاکید و تصریح کرد: برای تحقق این امر باید بسترهای مناسب و حمایت های لازم فراهم شود تا آنان بتوانند بدون دغدغه برای کاربردی کردن ایده های خود تلاش کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی بدون بودجه دولتی توانسته در این راستا موفق عمل نماید، خاطرنشان کرد: راه اندازی مراکز رشد گیاهان دارویی، نوآوری و شکوفایی و درمان ناباروری توسط جهاددانشگاهی استان قابل تقدیر می باشد چرا که با این کار مشکلات و مسائل قشر عظیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود موفق جهاد دانشگاهی با بهره گیری از نیروهای مجرب در تمام عرصه ها

ورود موفق جهاد دانشگاهی با بهره گیری از نیروهای مجرب در تمام عرصه ها