مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 09:102021-12-25سياسي

استفاده بهینه از ظرفیت گروه سرود اصفهان نیازمند طرح و برنامه است


توجه به آثار هنری سرود مطالبه درستی است و باید برای استفاده بهینه از این ظرفیت طرح وبرنامه پیشنهاد داد.

- اصفهان- فرماندار اصفهان گفت: توجه به آثار هنری مرتبط با حوزه سرود مطالبه مهمی است و باید برای استفاده بهینه از این ظرفیت طرح وبرنامه پیشنهاد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی احمدی پیش از ظهر شنبه در مراسم گردهمایی مربیان سرود استان اصفهان با هدف هم اندیشی برای بررسی مشکلات و راهکارها اظهار داشت: نیاز به توجه ویژه به سرود یک مطالبه درستی است زیرا اثر هنری سرود مورد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بوده است.

وی ادامه داد: از سویی دیگر اصفهان مهد فرهنگ و هنر است و شهرستان اصفهان به عنوان پایتخت هنر باید به هنرمندان خود توجه کند نه اینکه صرفاً شعار هنر سر بدهیم و به هنر و آثار هنری توجه نکنیم.

تعمیم طرح های اجرایی اصفهان بر کشور فرماندار اصفهان خاطر نشان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد بر این موضوع معتقد است که طرح های اجرایی اصفهان باید بر کل کشور تعمیم پیدا کند.

وی تصریح کرد: در واقع اتفاقی که در وزارتخانه رخ می دهد باید ابتدا از اصفهان آغاز شود، بنابراین بر ادامه مسیر به همت مسئولان امیدوار باشید و طرح و برنامه های خود را برای بهره برداری از ظرفیت های مختلف اصفهان ارائه دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده بهینه از ظرفیت گروه سرود اصفهان نیازمند طرح و برنامه است

استفاده بهینه از ظرفیت گروه سرود اصفهان نیازمند طرح و برنامه است