مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 09:352021-12-25اقتصادي

چگونه ارزان به کیش سفر کنیم؟


سفر کردن راهکاری برای به آرامش رسیدن و تخلیه فشارهای روحی است و در این بین تجربه سفر به جزیره کیش نسبت به هرجای دیگری متفاوت تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام رسپینا، احتمالا دغدغه پیش از سفر شما هم همین باشد که چگونه می توان با کمترین هزینه به این جزیره حیرت انگیز سفر کرد؟ اگر شما هم قصد سفر به کیش را دارید و تمایل دارید تا کمترین هزینه ممکن را صرف این سفر کنید با ما همراه باشید.

خرید بلیط گران قیمت ممنوع خرید بلیط هواپیما ارزان اولین قدم برای داشتن یک سفر به صرفه است! برای خرید بلیط ارزان قیمت لازم است تا قبل از خرید بلیط به یک سری موارد توجه کنید که در ادامه آن را بیان کرده ایم.

در تعطیلات به کیش سفر نکنید برای سفر به کیش که جزیره ای گردشگری است و یکی ازمکان های توریستی پرطرفدار ایران محسوب می شود باید حواسمان به فصل توریستی باشد.

سفر به این جزیره درتعطیلات و روزهای پرطرفدار، بسیارگران قیمت تر است جدای از آن جزیره کیش آب وهوایی گرم دارد و فصل های مناسب سفر به آن پاییز و زمستان است تا قبل از ماه دوم بهار و تابستان، اگر به دنبال سفر ارزان تری هستید می توانید در فصل های کم طرف دار به این جزیره سفر کنید.

خرید بلیط را به وسط هفته موکول کنید همچنین زمان پرواز را در اول صبح و روزهای اول هفته، وسط هفته واول صبح موکول کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه ارزان به کیش سفر کنیم؟

چگونه ارزان به کیش سفر کنیم؟