مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 09:352021-12-25سياسي

گردشگری سلامت بین کرمانشاه و خانقین عراق توسعه می یابد


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از برنامه ریزی و عقد تفاهم نامه برای توسعه مناسبات گردشگری سلامت بین کرمانشاه و خانقین عراق خبر داد.

- جبار گوهری در نشست با نمایندگان بخش خصوصی با محوریت توسعه گردشگری سلامت بین کرمانشاه و خانقین عراق، اظهار کرد: توسعه گردشگری سلامت از جمله اولویت های این اداره کل است که با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های بسیار مناسب پزشکی در استان که امکان ارائه خدمات بین المللی را دارند، در دستورکار قرار گرفته است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، افزود: با توجه به نزدیکی و مناسبات فرهنگی گسترده و نیز نیاز به خدمات پزشکی، استان خانقین عراق می تواند یکی از بازارهای هدف برای دفاتر خدمات گردشگری کرمانشاه باشد.

وی افزود: توسعه گردشگری سلامت در این حوزه دو بخش دارد که بخشی از آن مربوط به خدماتی است که در استان کرمانشاه ارائه می شود و بخشی مربوط به کشور عراق و اینکه تردد و مسائل مربوطه مانند ویزا چگونه انجام شود.

گوهری تصریح کرد: در استان کرمانشاه همه شرایط برای پذیرش و خدمات دهی به مسافران سلامت فراهم است و ما به دنبال رایزنی و برنامه ریزی برای تسهیل در این مراودات و افزایش حضور دفاتر خدمات مسافرتی استان در این حوزه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری سلامت بین کرمانشاه و خانقین عراق توسعه می یابد

گردشگری سلامت بین کرمانشاه و خانقین عراق توسعه می یابد