مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 09:402021-12-25اجتماعي

راه 132 روستای آذربایجان غربی مسدود شد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : بارش های اخیر 132 روستای استان را مسدود کرده و راهداران در حال بازگشایی محورهای مسدودی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین ، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : به دنبال بارش های اخیر با تلاش راهداران تردد در تمام محورهای اصلی و شریانی استان باز بوده و تردد روان در آنها جریان دارد.

وی افزود : بدلیل اولویت بندی برفروبی از محورهای اصلی و شریانی و سپس راههای کم ترافیک و روستایی، بارشهای اخیر تاکنون باعث مسدودی راه 132 روستا در استان شده که البته این راهها هم بتدریج و با همت راهداران در اسرع وقت بازگشایی خواهند شد.

شکری اظهار کرد: این اساس راه 46 روستا در شهرستان ارومیه ، 18 روستا در شهرستان اشنویه ، 10 روستا در شهرستان تکاب ، 14 روستا در شهرستان پیرانشهر، 8 روستا در شهرستان چالدران ، 2 روستا در شهرستان خوی ، 28 روستا در شهرستان سلماس، 3 روستا در شهرستان مهاباد و 3 روستا در شهرستان میاندوآب درحال بازگشایی است.

وی ادامه داد: در پی بارشهای اخیر 117 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهداری و 236 نفر راهدار عملیات برفروبی و نمک پاشی محورهای استان را با 1480 تن ماسه و نمک و انجام 1772 کیلومتر برفروبی تا کنون انجام دادند که البته این عملیات همچنان ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه 132 روستای آذربایجان غربی مسدود شد

راه 132 روستای آذربایجان غربی مسدود شد