مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 09:402021-12-25اقتصادي

پلمب 100 واحد تولیدی کفش در سپهسالار


رییس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کفش های دست دوز تهران از پلمب حدود 100 واحد صنفی تولیدی در منطقه سپهسالار خبر داد و گفت: طبق قانون واحدهای صنفی تولیدی به دلیل ترافیک باید از منطقه سپهسالار خارج شوند، - اما در شهرک صنعتی فقط زمین خالی در اختیار واحدها قرار می گیرد و امکان انتقال سریع آن ها در این شرایط سخت اقتصادی وجود ندارد.

رسول شجری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه، در حال حاضر حدود 600 واحد صنفی تولیدی در این منطقه فعال هستند، اظهار کرد: برخی از واحدهای صنفی تولیدی کفش در شهرک صنعتی قرچک فعالیت می کنند، اما زمین های این شهرک صنعتی محدود است و در شرایط سخت اقتصادی حال حاضر، این امکان وجود ندارد که همه واحدها به آنجا منتقل شوند.

شهرک صنعتی میزان محدودی زمین در اختیار تولیدکنندگان قرار داده، اما نمی توان همه واحدها را یک جا منتقل کرد، بلکه قرار است در فاز دوم برنامه یا فارهای بعد این برنامه، انتقال کامل محقق شود.

شجری با بیان اینکه انتقال 24 ساعته واحدهای صنفی با اخطار شهرداری امکان پذیر نیست، گفت: در حال حاضر در شهرک صنعتی، در صورت فراهم شدن همه امکانات هم، فقط زمین به تولیدکنندگان داده می شود و آنها باید روی زمین کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 100 واحد تولیدی کفش در سپهسالار

پلمب 100 واحد تولیدی کفش در سپهسالار