مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 09:552021-12-25سياسي

مدیریت تالاب زریوار نباید قربانی اختلافات داخلی ادارات شود


نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های مریوان و سروآباد، گفت: مدیریت تالاب نباید قربانی اختلافات داخلی ادارات شود.

- ایسنا/کردستان نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های مریوان و سروآباد، گفت: مدیریت تالاب نباید قربانی اختلافات داخلی ادارات شود.

شیوا قاسمی پور، امروز در کارگروه شهرستانی مدیریت جامع تالاب و مسایل زیست محیطی تالاب بین المللی زریوار اظهارکرد: تالاب بین المللی زریوار متعلق به شخص یا فرد و گروه خاصی نیست و این اکوسیستم طبیعی هویت فرهنگی و اجتماعی مردم مریوان و استان به شمار می آید.

وی افزود: کسانی که تمایل به سرمایه گذاری دارند بدانند، قوانین زیست محیطی حاکم بر تالاب ارجح تر از پیامدهای منفی طرح های خدماتی و تولیدی است.

شیوا قاسمی پور ادامه داد: مدیریت تالاب نباید قربانی اختلافات داخلی ادارات شود و همانطور که مشخص است متولی اصلی آن سازمان حفاظت محیط زیست است و ارگان های ذیربط طبق برنامه های مؤظفی مندرج در برنامه مدیریت تالاب زریوار و تحت نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست اقدامات اجرایی خود را انجام دهند.

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های مریوان و سروآباد، از تخصیص اعتباری جداگانه به دانشگاه کردستان خبر داد و گفت: این اعتبار مختص پژوهش و مطالعات علمی و ارائه راهکارهای عملی زریوار است که انتظار می رود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت تالاب زریوار نباید قربانی اختلافات داخلی ادارات شود

مدیریت تالاب زریوار نباید قربانی اختلافات داخلی ادارات شود