مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 10:052021-12-25سياسي

افت کیفیت محصولات گلخانه ای اعتبار کشور را خدشه دار می کند


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: افت کیفیت محصولات گلخانه ای اعتبار کشور را خدشه دار می کند و لازم است دستگاه های متولی کیفیت، از مبدأ اقدام به سنجش سلامت و کیفیت محصولات کنند.

- ، محمدصالح جوکار، صبح شنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به صادرات محصولات گلخانه ای یزد و برنامه ریزی های انجام شده در این زمینه اظهار داشت: قرار بود بازارهای روسیه و پس از آن سوریه، هدف اصلی صادرات محصولات گلخانه ای در استان یزد باشد.

وی عنوان کرد: در صورتی که بتوانیم محصول با کیفیت مناسب به این کشورها صادر کنیم، ارزآوری خوبی خواهیم داشت اما متاسفانه اتفاقی که در این زمینه افتاده، صادرات محصولات بی کیفیت و از دست رفتن بخشی از بازار بوده است.

جوکار ادامه داد: این اتفاق هم سبب از دست رفتن بازار و هم سبب از دست رفتن اعتبار و آبروی کشور در زمینه تولید محصول می شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس بیان کرد: البته باید به بازار داخل و ارائه محصول با کیفیت در این بازار نیز توجه جدی داشته باشیم زیرا کیفیت پایین محصولات، سلامت جامعه را نیز دچار تهدید می کند.

جوکار عنوان کرد: شاخص های استاندارد این محصولات باید مشخص شود و البته ارگان های مرتبط با این مقوله مهم نیز باید معرفی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت کیفیت محصولات گلخانه ای اعتبار کشور را خدشه دار می کند

افت کیفیت محصولات گلخانه ای اعتبار کشور را خدشه دار می کند