مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 10:252021-12-25اقتصادي

مرمت پل های آزادراه کرج-قزوین در دستورکار قرار گرفت


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز از آغاز عملیات مرمت پل های آزادراه کرج- قزوین با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی زندی فر، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی برگزار شد، با اشاره به اینکه پل ها یکی از عناصر کلیدی بزرگراه ها هستند که احداث آنها نسبت به بقیه اجزای راه هزینه بیشتری دارد، گفت: به علت وضعیت خاص سازه ای، پل ها با گذشت زمان دچار فرسودگی و آسیب دیدگی می شوند و هر چه تعمیر و بازسازی آنها به تعویق افتد وضعیت بحرانی تر و هزینه تعمیر نیز بیشتر خواهد شد.

این مقام مسؤول بیان کرد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز برای جلوگیری از آسیب دیدگی و تخریب پل های استان هرسال طرح مرمت و بهسازی پل ها را اجرا می کند که امسال این طرح با عملیات مرمت پل های آزادراه کرج- قزوین آغاز شده است.

وی توضیح داد: در مجموع پل رودخانه های کرج، فردیس و کوهسار، پل جاده مخصوص، پل زیرگذر سیمان آبیک و پل خور در این محور واقع شده اند و طرح مرمت و بازسازی آنها  با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان آغاز شده است.

زندی فر گفت: با اجرای این طرح دال این پل ها مقاوم سازی و ستون های بتنی و عرشه فولادی آنها که دچار خوردگی شده اند با عملیات ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت پل های آزادراه کرج-قزوین در دستورکار قرار گرفت

مرمت پل های آزادراه کرج-قزوین در دستورکار قرار گرفت