مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 10:452021-12-25سياسي

تخصیص 20 میلیارد تومان برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس سمنان


استاندار سمنان از تخصیص 20 میلیارد تومان به تکمیل پارک موزه دفاع مقدس سمنان در سفر اخیر رییس جمهور به استان خبر داد و گفت: پارک موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان از تخصیص 20 میلیارد تومان به تکمیل پارک موزه دفاع مقدس سمنان در سفر اخیر رییس جمهور به استان خبر داد و گفت: پارک موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، قابلیت ارتقاء شاخص های گردشگری مذهبی در استان سمنان را دارد.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان 4 دی 1400 در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ضمن تاکید بر برگزاری با شکوه مراسم های بزرگداشت 9 دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: امید است که بتوانیم در روش و منش زندگی شخصی، اجتماعی و امور کاری، مکتب حاج قاسم سلیمانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و به صورت جهادی و میدانی به گره گشایی از مشکلات مردم بپردازیم.

وی افزود: شهید دریادار همتی از افتخارات شهر و استان سمنان است که باید برنامه بزرگداشت این شهید والامقام نیز به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وضعیت مطلوبی در بحث مدیریت بیماری کرونا در کشور و استان حاکم شده، ضرورت دارد تا در برگزاری این برنامه ها تدبیر لازم برای حفظ سلامت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 20 میلیارد تومان برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس سمنان

تخصیص 20 میلیارد تومان برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس سمنان