مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 10:452021-12-25اقتصادي

پیش بینی ظرفیت فروش 700 میلیارد تومان از اموال دولتی استان همدان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت: ظرفیت فروش اموال غیرمنقول دولتی در استان همدان بیش از 700 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

- به گزارش، سید اسکندر صیدایی ظهر شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با اشاره به ظرفیت های لایحه بودجه سال 1401 عنوان کرد: لازم است تا دستگاه های دولتی و شهرداری ها از این ظرفیت ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت یک تبصره در استان گاه تا دو هزار میلیارد تومان است، مطرح کرد: بدین ترتیب لازم است تا مدیران به این تبصره ها توجه کنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان در ادامه به ظرفیت های استان همدان در زمینه انرژی خورشیدی اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته اقداماتی در این راستا را در استان شاهد بودیم اما تاکنون بهره برداری 70 مگاواتی را در این خصوص شاهدیم.

صیدایی با بیان اینکه ظرفیت فروش اموال غیرمنقول بیش از 700 میلیارد تومان پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: باید این چسبندگی اموال مازاد از مدیران جدا شود و شاهد مناسب اموال مازاد دولتی در استان باشیم.

وی در ادامه به ظرفیت های استان همدان در بخش معدن اشاره کرد و افزود: صندوق پیشرفت و عدالت در استان همدان تشکیل خواهد داشت که بخش مازاد درآمد استان در این صندوق خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ظرفیت فروش 700 میلیارد تومان از اموال دولتی استان همدان

پیش بینی ظرفیت فروش 700 میلیارد تومان از اموال دولتی استان همدان