مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 10:502021-12-25سياسي

جلسات ماهانه نقد کتاب شعر در حوزه هنری از سر گرفته می شود


مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان رضوی گفت: جلسات ماهانه نقد کتاب شعر در حوزه هنری خراسان رضوی، یکشنبه این هفته، پنجم دی، با نقد کتاب چشمه چشمه سالنگ نادر احمدی از سر گرفته می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان رضوی گفت: جلسات ماهانه نقد کتاب شعر در حوزه هنری خراسان رضوی، یکشنبه این هفته، پنجم دی، با نقد کتاب چشمه چشمه سالنگ نادر احمدی از سر گرفته می شود.

سیدجلال قوامی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری جلسات نقد کتاب شعر حوزه هنری که یکشنبه اول هر ماه برگزار می شود، اظهار کرد: جلسات نقد ماهانه کتاب شعر حوزه هنری خراسان رضوی پس از یک دوره وقفه که به خاطر کرونا پیش آمده بود، دوباره از سر گرفته شده است.

این جلسات دارای سابقه طولانی است و جلسه ای که عصر یکشنبه پیش رو برگزار خواهیم کرد، هشتاد و هفتمین جلسه نقد کتاب شعر است.

وی افزود: کارشناس و مجری این برنامه مانند سابق استاد محمدکاظم کاظمی است و در این جلسه به مجموعه شعر چشمه چشمه سالنگ اثر نادر احمدی، شاعر افغانی الاصل ساکن اروپا که اکنون در مشهد حضور دارد، پرداخته می شود.

مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان رضوی با اشاره به اینکه اغلب آثاری که برای نقد در این جلسات انتخاب می شود، کتاب های شاعران خراسانی است، در رابطه با هدف برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات ماهانه نقد کتاب شعر در حوزه هنری از سر گرفته می شود

جلسات ماهانه نقد کتاب شعر در حوزه هنری از سر گرفته می شود