مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 10:552021-12-25فناوري

پشت پرده تیک تاک آن قدرها هم زیبا نیست


یک شکایت و چند روایت دیگر از وضعیت محتواهای ناهنجار اپلیکیشن و شرایط کاری سخت کارکنان آن، در روزهای اخیر برای اپلیکیشن تیک تاک دردسرساز شده است.

- ، به تازگی خبری درباره نرم افزار محبوب و پرحاشیه تیک تاک منتشر شده است که مخاطبان را با پشت صحنه مدیریت، رشد و توسعه آن بیشتر آشنا و آنها را متعجب می کند.

طبق این خبر یکی از ناظران تیک تاک از این شبکه اجتماعی و ByteDance مالک فعلی آن به دلیل آسیب روحی و روانی به وجود آمده پس از مشاهده محتواهای آن شکایت کرده است.

بر اساس این گزارش، کندی فریزر به عنوان یک ناظر با ارائه یک شکایت گروهی عنوان کرد که ویدیوهایی را در این پلتفرم مشاهده کرده که حاوی خشونت، تیراندازی در مدرسه، سقوط مرگبار و حتی آدم خواری بوده است.

در ادامه دادخواست آمده است: شاکی مشکلاتی برای خواب دارد و کابوس های وحشتناکی می بیند .

مشکلات تیک تاک زمانی پیچیده تر می شود که ظاهراً این شبکه اجتماعی از ناظران می خواهد که در شیفت های 12 ساعته کار کنند و فقط یک ساعت ناهار و دو استراحت 15 دقیقه ای داشته باشند.

در شکایت ناظر در این رابطه آمده است: با توجه به حجم زیاد محتوا، ناظران محتوا اجازه ندارند بیش از 25 ثانیه در هر ویدئو حضور داشته باشند و به صورت همزمان سه تا ده ویدئو را مشاهده کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده تیک تاک آن قدرها هم زیبا نیست

پشت پرده تیک تاک آن قدرها هم زیبا نیست