مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 11:302021-12-25سياسي

برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویان به کرمان در سالگرد شهادت حاج قاسم


مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان از برگزاری دوره شمس ویژه دانشجویان سراسر کشور از اول دی ماه در کرمان خبر داد و گفت: در این دوره، بیش از 3 هزار دانشجو از سراسر کشور به استان کرمان سفر خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل کاخ امروز در نشست خبری به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم و برگزاری راهیان نور مقاومت دانشجویان کشور به کرمان اظهار داشت: حاج قاسم متعلق به مردم کرمان نیست و بلکه متعلق همه و بعضاً جهان اسلام دارد.

مسئول ستیزی در بین جوانان، ترویج ولایتمداری و مرزبندی با دشمنان، تبیین نقش حاج قاسم در تمدن اسلامی، دفاع مقدس، جنوب شرق و جبهه مقاومت است.

کاخ با بیان اینکه دانشجویان در دوره سه روزه ای به نام شمس از این دوره استفاده می کنند، عنوان کرد: دوره شمس ویژه دانشجویان سراسر کشور از اول دی ماه در کرمان در حال برگزاری است و بیش از سه هزار دانشجو از سراسر کشور در این مدت به استان کرمان سفر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نزدیک 150 برنامه در دومین سالگرد حاج قاسم در دانشگاه های استان برگزار می شود، تصریح کرد: در 7 دی ماه سال جاری یادواره سردار پورجعفری و اجتماع جوانان سلیمانی در دانشگاه باهنر برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان عنوان کرد: دومین برنامه محوری در 9 دی ماه سال جاری به عنوان همایش بین المللی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویان به کرمان در سالگرد شهادت حاج قاسم

برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویان به کرمان در سالگرد شهادت حاج قاسم