مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 11:302021-12-25اجتماعي

مدل واگذاری اتوبوسرانی به بخش خصوصی نیازمند بازنگری است


سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با تاکید بر اینکه نیازمند بازنگری مدل واگذاری ناوگان اتوبوسرانی به بخش خصوصی هستیم، گفت: باید به سمت برقی سازی این ناوگان حرکت کنیم که در این راستا تفاهم نامه های خوبی منعقد شده است.

- ایسنا/فارس سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با تاکید بر اینکه نیازمند بازنگری مدل واگذاری ناوگان اتوبوسرانی به بخش خصوصی هستیم، گفت: باید به سمت برقی سازی این ناوگان حرکت کنیم که در این راستا تفاهم نامه های خوبی منعقد شده است.

  محسن حدیقه جوانی شنبه 4 دی در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل و تجلیل از فعالان این حوزه در شیراز، با تاکید بر استفاده از ظرفیت حمل و نقل پاک، بیان کرد: امید است بتوانیم یک روند مناسب در خصوص TOD اتخاذ و افراد را تشویق به استفاده از حمل و نقل پاک کنیم و خدمات پیاده و دوچرخه را در سطح شهر توسعه دهیم.

حدیقه جوانی اضافه کرد: در زمینه اصلاح و ساماندهی رفتارهای ترافیکی صحیح، استفاده بهینه و بهتر از پارک های ترافیکی مدنظر است و تکمیل سامانه های هوشمند در مکان های مناسب در راستای روان سازی جریان ترافیک و اولویت دهی به موضوعات هوشمند سازی و توسعه و تجهیز ترافیک محلی نیز از دیگر مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل واگذاری اتوبوسرانی به بخش خصوصی نیازمند بازنگری است

مدل واگذاری اتوبوسرانی به بخش خصوصی نیازمند بازنگری است