مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 11:452021-12-25اجتماعي

همدان برفی می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه سامانه بارشی از اواسط هفته استان را فرا می گیرد گفت: وضعیت کاهش محسوس دما تا منفی 10 درجه از فردا تا اواسط هفته ادامه دارد.

- روح اله زاهدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از فردا شاهد کاهش محسوس دمای هوا خواهیم بود اظهار کرد: حداقل دما تا منفی 10 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و تا اواسط هفته ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کاهشی دما تا میانه هفته ادامه دارد که پس از آن آسمان استان با افزایش ابرناکی و افزایش دما آماده موج بارشی خواهد شد افزود: کمینه و بیشینه دما در شبانه روز گذشته همدان بین صفر درجه و هفت درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان طبق نقشه های هواشناسی، سامانه بارشی از اواسط هفته در آسمان استان پدیدار می شود خاطرنشان کرد: اغلب بارش ها به صورت برف خواهد بود و نقطه قوت این سامانه در ابتدای هفته آینده خود را نشان می دهد.

وی یادآور شد: امروز استان مهمان وزش بادهای لحظه ای تا 50 کیلومتر در ساعت است اگرچه تا اواسط هفته وزش باد پیش بینی می شود و آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و مناطق صنعتی استان افزایش می یابد.

زاهدی با اشاره به کمینه و بیشینه دمای شهرستان ها در 24 ساعت گذشته افزود: ناحیه قهاوند با منفی پنج درجه سانتیگراد سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان برفی می شود

همدان برفی می شود