مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 12:152021-12-25اقتصادي

رفع کمبود مسکن و مناسب سازی فضاهای عمومی برای معلولان ضروری است


مسکن و مناسب سازی اماکن و فضاهای عمومی را از جمله مشکلات مهم معلولان و رفع کمبودهای موجود در این دو حوزه با رعایت اولویت بندی در میان معلولان ضروری است.

- ، کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور تشکیل جلسه داد.

معاون اول رییس جمهور در اولین جلسه این کمیته در دولت سیزدهم اجرای قانون حمایت از معلولان را به دلیل سروکار داشتن با جان و کرامت انسان ها از جمله اولویت های این دولت خواند و با تاکید بر جدیت همه دستگاه های متولی برای حل مشکلات معلولین، از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست با رصد مداوم تکالیف دستگاه های ذیربط، روند اجرای این قانون را به صورت دوره ای به مسئولان و مردم گزارش دهد.

مخبر با تاکید بر ضرورت توانمندسازی معلولین، خاطرنشان کرد: باید با افزایش توانمندی های جامعه معلولین و ظهور و بروز استعدادهای آنها، این قشر از جامعه را به جامعه ای مولد برای حل مشکلات کشور و اداره زندگی خودشان تبدیل کرد.

وی رعایت مفاد قانون مبنی بر استخدام و اشتغال معلولان را اصلی مهم و اساسی خواند و از مسئولان ذیربط خواست فراتر از فرایند استخدام در دستگاه های دولتی، زمینه اشتغال افراد دارای معلولیت در بخش های مختلف جامعه را با توجه به زیرساخت های جدید در حوزه فناوری های ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع کمبود مسکن و مناسب سازی فضاهای عمومی برای معلولان ضروری است

رفع کمبود مسکن و مناسب سازی فضاهای عمومی برای معلولان ضروری است